Sunday, May 17, 2009

Haram

Salah. Tak boleh. Berdosa kalau buat.

Tanah Haram
.

Tak tau makna? bangangnya? pegi amik garpu, korek bijik mata ('Ya Allah Kassim!!!!' - filem Ibu Mertuaku)

Macam haram.

Jelek, getik, ntah hapa2, tak lawa/hensem langsung, perangai buruk sgt, tak de teloq, byk lg ni..(cth mcm mamat yg baru muncul kt negeri lombong tinggal tu)

Anak haram

Anak hasil seks jantan perangai macam haram dgn betina perangai macam haram.

Haramjadah

  • Sapa2 buat anak haram, memang haramjadah punya org. Kawin tak nak. Tau nak sedap je.
  • mamat yg baru muncul kat negeri lombong tinggal tu pun masuk kategori ni.
Harem

Tempat segala macam betina dikumpul, bagi makan pakai, bagi minyak wangi, anytime tuan datang nak main. Layan je.


Speaker Haram

speaker jadi haram kalau dicuri kat Tesco. Curi la brand apa pun. Kenwood? Nakamichi? Sony? Nama speaker tu bukan lagi speaker Kenwood, speaker Nakamichi, speaker Sony. Jadi speaker haram kalau dicuri.

kat negeri lombong tinggal ada satu speaker haram. speaker haramjadah.


Em Be Haram
  • ni paling haram jadah. paling macam haram.
  • baru muncul kat negeri lombong bijih tinggal.
  • baru2 ni, tukar nama jadi "Gandhi". macam haram...
  • kalau duduk dalam dewan haram, atas bangku haram, tanah tu haram la dia pijak.


No comments:

Post a Comment