Saturday, May 9, 2009

Kaduk Naik Junjung

Ni? kaduk ni? sapa yg pilih kaduk ni? Haram aku tau mau makan nasi duduk sebelah dgn dia.


Aku tak tau nama penuh si kaduk ni. Tapi ingat sangat nama bapak dia. Kalau orang belah2 utara, nama mcm gitu dipanggil mesra "kadiaq".

Kaduk ni tiba2 je muncul kat Perak. Mana mari bai? Tgk muka kaduk ni boleh hilang selera makan.

Dia ni gelap semacam. Ke ada bau2 taik dgn 'org tua ' melengkung tu kot.. ala, org tua nyanyuk pungkoq pun dah pipih tu.. ingat tak? Satu kapai ka chek? Mana ada org Perak kaler mcm dia, kalau ada pun, ala.. geng2 jual roti canai.

Nak jadi menteri besar kaduk ni.. ada hati.. berangan. Menteri besar haram!

No comments:

Post a Comment