Wednesday, May 13, 2009

No 2


Berkuasa jgk no. 2 ni. Kalau org no. 1 tu jalan, masuk 6 kaki dalam tanah, org no.2 ni la paling berkuasa nanti. Tapi entah bila plak tok uban dahi jendul tu nak masuk dalam tanah. Member tengah syok tu... paling hebat la katakan. Rugi le masuk dalam tanah awal2. Banyak lagi nak kaut.

Pun begitu, si no. 2 ni jgn le jadi tukang angguk je. Ramai sangat tukang angguk kat sana. Tapi, nampak gayanya si no. 2 ni pun sama je la! Angguk je. Nanti tak masyuk! Nanti tak dapat ganti no. 1! Kalau tak angguk, nanti jadi bekas no. 2 dulu. Kena telanjang, kena periksa semua lubang, semua air, kena tumbuk, kena kedalam bertahun2 dan paling tak tahan kena kata gemor budak jantan!

Patut pun no. 2 ni jadi tukang angguk. Dah la muka pemalas. Tiap kali keluar t.v, sure muka macam baru lepas bangun tidur. Dey! cargas la sikit... come on la.. satu malaya satu dunia tengok lu tau!



Heran sungguh, no. 2 ni ada tulang belakang ke? Lembik. Jalan pun slow. Raut muka makin hari makin bengkak, macm kena beguk.

Dey macha! Kuat sikit la.. bahasa kita ni makin dipinggirkan. Budak darjah satu pun dah cakap mat saleh. Melampau. Rugi la depa nanti tak tau cakap melayu. Lu sebagai No. 2 kena la buat sesuatu. Itu le gunanya pangkat dan kuasa.


Jangan jadi bebal. Jaga2 bila makan. Jangan termakan ayam tak semelih. Nanti jadi laaaagi bodo dari sekarang.

No comments:

Post a Comment