Saturday, June 20, 2009

Kena Titik La Lu.


Dera budak ni. Dera jiwa raga. Kena dakwa mencuri. Bapak pulak kaki melawan, kaki mengutuk, kena hambat sampai ke Australia. Sudah la jatuh, kena timpa dgn tangga, dinding pulak runtuh tumpang hempap sekali. Dera jiwa raga budak ni. Sadis.

Tapi budak ni pun nak melawan jugak.

SHAH ALAM: Raja Azman Raja Petra, son of Malaysia Today editor Raja Petra Raja Kamarudin, who earlier pleaded guilty to four counts of criminal offences has changed his plea to not guilty.
http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2009/6/20/nation/4156813&sec=nation

Budak tu mencuri tak byk mana pun, bukan main lagi puak2 tu. Cekap buat kerja. Efisyen.

Habis yang 3 ketul kat bawah ni, apa cerita? Tolong la cari. Tangkap. Titik.

Ustaz ni dah berhari2 tak balik rumah. Dah kena culik ke? Boleh tolong cari? Berak sana berak sini, kemudian lari dari rumah.

Paria Korek-korek-korek ni sampai laaaaaaaaa.. hidup aman sentosa. Tak nak charge?

Ini bini Elizabeth Wong. Sampai sekarang pihak berwajib gagal menemui tempat persembunyiannya. Gagal... Susah sgt nak cari mamat yg tau nak main free ni.

No comments:

Post a Comment