Friday, June 19, 2009

Takde Iras2 Langsung


Tengok 2 gambar ni sekilas pandang. Tak payah tengok lama2.





Orang pekak dan bisu pun tau perbezaan yang ketara antara kedua-duanya.

Sorang putih jernih, sorang lagi 'a bit metallic'.

Sorang kaya sebelum jadi em bee, sorang lagi tu?

Sorang halal bermutu tinggi, sorang tu macam haram je..

Sorang tu sedara sewarna dgn 'tun' (tu pasal Mat Mongol berkenan)

Sorang lagi pulak, kabel tak bagus. Kabel takde api!!

Mamat macam haram tu, ada nama glamer.. Gandhi, Mandela, 'Czmry' (metallic) pun boleh..

Sorang slim. Sorang lagi tambah tembam pulak.. (sibuk, makan tak menentu le katakan, asalkan jangan makan benda bukan2 sudah la)

Sorang rambut byk lagi. Orang tu dah start luruh tu. (pening, serabut. apa tidak, satu Malaya menyumpah)

Sedap mata memandang kat sorang tu...

Yg sorang lg tu, MACAM HARAM!

No comments:

Post a Comment