Wednesday, July 22, 2009

Basikal

Macam-Macam: Pelacur beri diskaun penunggang basikal (Berita Harian)
BERLIN: Sebuah rumah pelacuran di sini menawarkan diskaun kepada pelanggan jika mereka datang ke situ dengan berbasikal.

He he berita tu kat Jerman, bukan kat M’sia.

Org M’sia selalu dapat basikal free, tak payah berdiskaun2.
Tunggu p/raya kecil. Mcm² benda mengarut boleh dapat.
Hehe jangan mintak YB jalan pulak. Mintak YB Ameno jalan takpe.
Dapat beg sekolah free, kasut sekolah free.
Stokin pun blh free.
Tambang balik kampung free.


Ada plak org bermalam dirumah. Lauk pauk dah sah dapat free.
Tolong motong gotah, pun free tak payah bayar upah.
He he tak percaya tanya org Manek Urai, Bt Selambau, Bt Gantang, Permatang Pauh,
Macam2 dapat free..
Sebesar2 jambatan pun puak2 BabooN tu nak bagi free.

He he itu pasal puak² Ameno BabooN tak pernah menang free-free tahun ni.

No comments:

Post a Comment