Monday, August 10, 2009

Gambor Budak² Pon Jadik?

Internet users upset over Govt’s filter attempt
By JO TIMBUONG

PETALING JAYA: Online and wire agency reports that the Government is mulling an Internet filtering system similar to China’s controversial “Green Dam” project has got the local online community in a huff, while technology experts questioned the viability of the project.

Online portals and wire agencies reported earlier Thursday that the Government ha
s called for a tender for a system that could block “undesirable websites.”


Ini yang palat ni,


Ini yang cukup palat puak² yg selalu baca Utusan Meloya/Berita Hairan ni.


Memang bagus tapis internet

Setuju.. setuju


Budak² sekolah tak ada can
tengok porno lagi.


Setuju.. setuju



Tapi jgn la sebab satu kes, 1 Malaya kena tapis.

Pilot ketagih porno budak bawah umur
tu pun dah kena cekup.


Jgn tambah siksa batinnya, bapak dia pulak kena ancam sekarang.


Dah kena ancam macam Obama.


Obama kena ancam bunuh 30 kali sehari


Dia baru kena gegar sekali.


Itu pun nak bagitau 1 Malaya.


1 Malaya tak berkabung lah kalau dia kena humban dari Tkt 14 pon.

No comments:

Post a Comment